
 |
|
Vizitka, posjetnica, business card, visitenkarte sadrži naše kontakt inormacije koje dajemo poslovnim partnerima. Sami dizajn vizitke prezentira nas same, te stoga ljudi polažu veliku pažnju kreaciji. U našoj proizvodnji možemo ponuditi izradu vizitki na raznim materijalima koristeći razne tehnike dorade. |
| |
|
|
| |
|
Materijal za vizitke Uobičajeno je koristiti deblje papire (300 – 400 g/m2) sa i bez površinske strukture. U svojoj ponudi imamo veći broj raznih premaznih i posebnih papira pogodnih za izradu vizitki. Sintetičke materijale raznih debljina i struktura u zadnje vrijeme često koristimo, jer su otporni na vlagu i mehanički puno čvršći.
|
| |
|
Tisak Vizitke tiskamo na produkcijskim laserskim printerima.
|

|
|
Foliotisak (zlatotisak) Poseban efekt daju metalizirane folije. Najčešće se koristi zlatna i srebrna folija, ali se mogu koristiti i metalik plava, crvena, zelena… Bijela folija otisnuta na papiru u boji daje zanimljive rezultate. |

|
|
Rezanje na format Vizitke se uobičajeno režu na manje formate veličine kreditnih kartica (86 x 54 mm), 85 x 50, 90 x 50…
|
|

|
|
Rundanje Sličnost kreditnim karticama povećavamo ako zaoblimo ćoškve vizitki.
|

|
|
Konturno rezanje U mogućnosti smo izrezati vizitku u bilo kojem obliku po unaprijed zadanoj krivulji.
|

|
|
Plastifikacija Mat i sjajnom plastifikacijom dobivamo mat ili sjajan završni sloj, te dodatno štitimo grafički proizvod. Poseban baršunasti osjet pod prstima dobivamo Soft touch plstifikacijom.
|

|
|
Biganje Biganjem na jednom ili dva mjesta dobivamo zanimljive višestranične vizitke.
|

|
|
Kaširanje Laminacijom – spajanjem dvaju različitih papira dobivamo vizitke sa dva različita lica, te dodatnu debljinu.
|

|
|
Slijepi tisak (blindruck) Slijepi tisak je stara tehnika kojom se određeni dijelovi vizitke izdignu ili ulegnu, te dobivamo reljefni izgled.
|
| |
|
Kombinacijom više vrsta tiska i dorade dobivamo rezultate koji mogu zadovoljiti i najprofinjeijeg korisnika.
Ukoliko nemate gotovu grafičku pripremu vizitke, istu možemo izraditi. |